ازدواج یعنی اینکه زندگیتان را به فرد دیگری بدهید و دو نفر یکی شوید.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، قرائی مقدم در خصوص آشنایی قبل از ازدواج گفت: تصمیم به امر ازدواج باید قبل از وارد عمل شدن خیلی خوب بررسی شود زیرا وقتی ازدواج صورت گرفت تنها راه خروج از آن مرگ یا طلاق است و هر دوی آن‌ها تصمیمات بسیار سختی است که زخم‌های بدی را بر جای می‌گذارد واین زخم‌ها به طرز وحشتناکی زندگی افراد را تغییر می‌دهند.

وی افزود: یک ازدواج با شناخت کامل زوجین از یکدیگر حاصل می‌شود و می‌توان گفت: آشنایی قبل از ازدواج خواه ناخواه وجود دارد اما مسئله اصلی حدود و دامنه‌ی آن، هدف وتاثیر آن در زندگی زوجین است و اگر خانواده‌ها از آشنایی پیش از ازدواج فرزندان خود بی‌اطلاع باشند ممکن است افرادی سودجو به اسم آشنایی برای ازدواج از آن‌ها سوء استفاده کنند و حتی زندگی آینده آن‌ها را با مشکل مواجه کنند.

دکتر قرائی مقدم تصریح کرد: آشنایی باید در محیطی امن وبا حضور یکی از اعضای خانواده و در قالب جلسات آشنایی انجام شود دو طرف باید در این جلسات نیازها و خواسته‌های خود را عنوان کنند تا ببینند می‌توانند با هم زندگی مشترک داشته باشند و نیازهای یکدیگر را برطرف کنند یا نه؟
وی در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی قبل از ازدواج یک ضرورت است که باید اتفاق بیفتد اولین گام شناخت، شناختی که بر مبنای تصمیم‌گیری باشد.

وی اضافه کرد:زوجین باید به صورت حضوری با یکدیگر صحبت کنند و صداقت در ازدواج شرط اول یک زندگی محکم و استمرار است.

وی یادآوری کرد: زوجین از تحقیق غافل نشوند تحقیق در شخصیت و رفتار زوجین مهم است وقتی قرار است انتخاب درستی انجام دهیم باید نسبت به یک سری موضوعات آگاهی پیدا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ازدوتج ، رابطه ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار