مدیر سینما شهر تماشای شهر کرمان گفت: فیلم "چ" با محوریت شهید دکتر چمران ، تسلط کارگردان در حوزه داستان و روایت ، تکنیک های نوین سینمایی و بازی خوب بازیگران، مردم را در ایام تعطیلات نوروز با سینما آشتی می دهد.

حسین ذوالعلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، با بیان اینکه سینما دوران رکود خود را سپری می کند ،تصریح کرد: فیلم"چ" جدای از اینکه بخشی از تاریخ کشور با محوریت شهید دکتر مصطفی چمران را روایت می کند به دلیل تسلط ابراهیم حاتمی کیا کارگردان برجسته سینمای ایران، از جذابیت های سینمایی برخوردار است.

این هنرمند تئاتر خاطر نشان کرد: با توجه به کیفیت بالای فیلم در حوزه داستان و روایت قصه و در حوزه های اجرا و تکنیک های سینمایی بخصوص جلوه های ویژه و بازی خوب بازیگران به نام سینمای کشور، از فیلم های ارزشمند این سال های سینما محسوب می شود.

وی با اشاره به نظر مساعد مردم بعد از دیدن فیلم "چ" گفت: در مجموع این فیلم یک اثر سینمایی قابل قبول ، ماندگار و جذاب است و امیدواریم در تعطیلات نوروزی شاهد استقبال مردم باشیم.

ذوالعلی همچنین در رابطه با فیلم "طبقه حساس" که به طور همزمان در سالن دیگر سینما شهر تماشا اکران می شود، ابراز امیدواری کرد: این فیلم در ایام نوروز مورد استقبال مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیر تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب تصریح کرد: تلاش کردیم با استفاده از تبلیغات محیطی سطح شهر با همکاری شهرداری کرمان و با تبلیغات جدید، رونق به سینماهای کرمان باز گردد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.