بخشدار رودبار الموت شرقی از توابع شهرستان قزوین گفت: بیشترین مسافران نوروزی این منطقه از دریاچه اوان و قلعه حسن صباح دیدن می کنند

 

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛


ˈشمس الله طاهریˈافزود: طبق برنامه ریزی و با پیش بینی های انجام شده، تدابیر لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در این بخش، بخصوص دریاچه اوان، قلعه حسن صباح و روستای تاریخی زرآباد اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه الموت در ایام سال و بخصوص تعطیلات نوروزی مورد توجه گردشگران قرار می گیرد از اینرو با هماهنگی و برنامه ریزی با دستگاههای اجرایی مرتبط، تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در این منطقه فراهم شده است.

به گفته این مسوول، به لحاظ اسکان مسافران نیز مدارس آموزش و پرورش، مراکز میراث فرهنگی و گردشگری، مراکز اقامتی در روستاهای هدف گردشگری، سوئیت های بخشداری و مراکز اقامتی ادارات دولتی، تجهیز شده است.

طاهری با اشاره به استقرار ثابت تیم های امداد و نجات در معلم کلایه و گردنه قسطین لار، تاکید کرد: نیروهای بهداشت و درمان، انتظامی و امنیتی و مراکز آموزش و پرورش بصورت شبانه روزی در خدمت مسافران خواهند بود.

بخشدار رودبار الموت شرقی به مسافران و گردشگران توصیه کرد: ضمن استفاده بهینه از امکانات در نظر گرفته شده برای آنان، در مراقبت از محیط زیست و منابع طبیعی بخصوص پیرامون دریاچه اوان و قلعه حسن صباح تلاش کنند.

بخش رودبار الموت شرقی با مرکزیت شهر معلم کلایه با 85 روستای دارای سکنه در 85 کیلومتری شمال شرق قزوین واقع شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.