دبیر مجمع تشحیص مصلحت نظام گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با توکل به خدا و بکارگرفتن تمامی ظرفیت‌ها و مهارت‌های دیپلماتیک مراقب باشند و از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کرده و بهانه‌ها را از دشمنان ایران بگیرند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری بسیج محسن رضایی در حاشیه بازدید از زیارتگاه شهدای شلمچه ضمن تبریک سال نو، به فراز و فرودهای سال 92 و توافقات ژنو اشاره کرد و گفت: به لطف خدا با موفقیت در توافقات ژنو تمام دنیا مظلومیت و منطق ما را خواهد شنید.
 
وی افزود: حتی اگر مذاکرات به شکست هم بیانجامد حداقل‌اش این خواهد بود که دنیا منطق ملت ایران را می‌فهمد و ما پیروزی از این مذاکرات بیرون خواهد آمد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با توصیه به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، متذکر شد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با توکل به خدا و بکارگرفتن تمامی ظرفیت‌ها و مهارت‌های دیپلماتیک مراقب باشند و از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کرده و بهانه‌ها را از دشمنان ایران بگیرند.
 
وی در پاسخ به این سوال که طرف مقابل مذاکره ثابت کرده قابل اعتماد نیست، آیا توافق با چنین گروهی به صلاح است، اضافه کرد: مهم نیست طرف مقابل به توافقاتش پایبند باشد یا نباشد مهم این است که اگر او پایبند نبود ما هم برگردیم سرجای اول خودمان و در مسیری که داریم ادامه دهیم.
 
رضایی، با بیان اینکه برای خدا کارکردن ادامه راه شهدا خواهد بود خاطرنشان کرد: اگر مسئولین تصمیم بگیرند که برای خدا کار کنند در مسیر شهدا گام خواهند برداشت.

انتهای پیام /
برچسب ها: دفاعی ، امنیتی ، دبیر ، مجمع ، مذاکره ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار