شرکت apple در نسخه‌ی جدید سیستم عامل ios 7 تغییرات زیادی را نسبت به نسخه‌ی قبل این سیستم عامل ایجاد کرده است که بخشی از این تغییرات در برنامه‌های داخلی نظیر مرورگر safari به وقوع پیوسته است.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، اگر شما هم یکی از کاربران سیستم عامل ios 7 هستید بهتر است با این قابلیت‌های جدید و نحوه‌ استفاده‌ی آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

1.اولین قابلیت مربوط به مرور محرمانه می‌باشد. Private browsing یا مرور محرمانه قابلیتی است که در تمام مرورگرهای ویندوزی وجود دارد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید بدون ثبت رد پای خود به مرور صفحات اینترنتی بپردازید. برای استفاده از این قابلیت مرورگر safari را اجرا نمایید. پس از لمس show pages دکمه‌ی private را بزنید.

2.سپس از شما سوال خواهد کرد که آیا تمایل دارید پنجره‌ها باز نگه داشته شوند یا بسته؟ در صورت تمایل به بسته شدن پنجره‌ها close all و در صورتی که تمایل به حفظ پنجره‌ها دارید keep all را انتخاب نمایید.

3. قابلیت بعدی Reading list یا لیست مطالعه می‌باشد. توسط این قابلیت می‌توانید صفحات وب دلخواه را در این لیست ذخیره کنید تا در زمان مناسب دیگری آن‌ها را مطالعه کنید. برای استفاده از این قابلیت آیکن Share را در مرورگر safari لمس کنید.

4.حالا add to reading list را انتخاب نمایید. اکنون صفحه وب مورد نظر به لیست دلخواهتان اضافه شده است. برای مطالعه‌ی این صفحه کافی است در یک سربرگ جدید دکه‌ی book marks را لمس کنید. سپس به reading list بروید تا به صفحات وب دلخواهتان دسترسی پیدا کنید.

5.قابلیت آخر عدم پیگیری تا Do not track می‌باشد. توسط این قابلیت می‌توانید در فعالیت‌های اینترنتی از کار در حریم خصوصی خود بیشتر محافظت کنید. بدین منظور به قسمت security مرورگر safari بروید و Do not track را در قسمت private & tracking فعال نمایید.


انتهای پیام/

برچسب ها: ترفند ، قابلیت ، کاربر ، سیستم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار