مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در پی کاهش دمای هوا، امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی آماده هستند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران بهنام مطلبی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار داشت: در روزهای اخیر و با فرارسیدن تعطیلات نوروزی شاهد افزایش سفرها به ویژه در حوزه استان سمنان هستیم.

وی تصریح کرد: راه‌های ارتباطی استان سمنان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارند و طولانی‌ترین آنها در مسیر تهران- مشهد قرار گرفته‌اند، همواره از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: از این رو، در آستانه سال نو سعی شد تا با ساماندهی امامزادگان و بقاع متبرکه‌ای که در مسیر عبور زائران حرم امن رضوی قرار دارند، به مسافران نوروزی خدمات قابل قبولی ارائه شود.

وی افزود: باتوجه به کاهش شدید دمای هوا در روزهای اخیر با هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیران ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان سمنان و دست‌اندرکاران اداره امامزادگان و بقاع متبرکه، سعی شده است تا در راستای اسکان مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) در صورت نیاز اقدام عاجل انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: امامزادگان ، سمنان ، بقاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار