سید ابراهیم خوشحال در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال 92، 38 هزار و 102 پیام در سامانه 137 به ثبت رسیده که 99 درصد آنها انجام و مابقی در حال انجام و پاسخگویی صورت گرفته است.
وی افزود: بیشترین پیامها با 15 هزار و 115 در ناحیه 2 و کمترین با 11 هزار و 185 در ناحیه 3 ثبت شده و 88 درصد رضایت شهروندی از سامانه 137 داشتهایم.
خوشحال تصریح کرد: بیشترین پیامها مربوط به موضوعات آسفالت با 16 درصد –جمعآوری انهار 14 درصد- سدمعبر 11 درصد نظافت 7 درصد و درخت 7/6 درصد است.
وی به دیگر اقدامات سامانه 137 در طول سال 92 اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه 137 منطقه در سال 92 آموزشهایی به صورت اعزام گروههای نمایشی به تمامی مدارس سطح منطقه با موضوع 137 داده است که در پایان آموزش بروشورهای تبلیغاتی و لوازم التحریر به دانشآموزان اهدا شد و همچنین دردو مرحله 6 ماهه در 14 محله منطقه آموزشهایی به شهروندان در سرای محلات برگزار شد و آموزش متداول حین خدمت به کارکنان سامانه 137 و در ده مرحله زنان سرپرست خانوار به همراه فرزندانشان برای بازدید و آشنایی از فعالیتهای سامانه به محل سامانه 137 اعزام شدند و در 4 مرحله کارگاه آموزشی در سطح منطقه برای آشنایی شهروندان با سیستم 137 و شهرنشینی برگزار شد.
انتهای پیام/