سازمان جاسوسی امریکایی NSA در ادامه روند سرقت اطلاعات در میان کشورهای دنیا, این بار از کشور چین جاسوسی کرده است و همین امر چین را مجبور ساخته تا خواستار توضیحات رسمی از مقامات امریکایی باشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اخیرا بر طبق گزارشاتی مشخص شده که سازمان آمریکایی NSAاز سرورهای شرکت چینی Huawei جاسوسی می کرده است. شرکت Huawei یکی از بزرگترین سازنده های چینی تلفن های همراه هوشمند است. بر اساس این گزارشات, سازمان آمریکایی NSAاطلاعات حساسی را به دست آورده و رابطه میان مقامات بلند پایه را زیر نظر داشته است.


همان طور که انتظار می رفت, این گزارش ها به دست وزارت امور خارجه چین رسیده است. چین اعلام کرده است که به شدت نگران این جاسوسی ها است و خواستار توضیح رسمی مقامات کاخ سفید و سازمان جاسوسی NSA شده است.چین تا کنون شکایات متعددی در این رابطه به ایالات متحده داشته و خواستار توضیح رسمی مقامات امریکایی شده است.

اخیرا رسانه های بین المللی, اطلاعاتی را منتشر ساخته اند که حاکی از استراق السمع, کاوش و سرقت اطلاعات از کشورهای دیگر من جمله چین, توسط این سازمان جاسوسی آمریکایی بوده است.


برچسب ها: جاسوسی ، امریکا ، nsa
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار