با آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر در استان از 27 اسفند پارسال تاکنون، 207هزار و 379 نفر از مسافران، از خدمات پستهای ثابت و سیار راهنمای مسافران نوروزی بهره مند شدند.

 

 محمد رحیم شهریاری  رییس جمعیت هلال احمر بیرجند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند افزود: از این تعداد 36 هزار و 90 نفر برای اقامه نماز به خیمه های نماز مراجعه کرده، 9080 نفر از خدمات ایستگاه های سلامت بهره مند شدند و 8400 نفر از خدمات فرهنگی فضاهای دوستدار کودک و نوجوان استفاده کردند.

وی از شهرهای فردوس و طبس به عنوان پر ترددترین شهرهای استان یاد کرد و گفت: در طرح راهنمای مسافران نوروزی تاکنون 439 نفر از اعضای سازمان جوانان هلال احمر مشارکت داشتند که از این تعداد 278 نفر در پستهای ثابت، 84 نفر در قالب طرح سحاب و 77 نفر به صورت سیار و داوطلبانه به ارایه خدمت به مسافران می پردازند.

شهریاری همچنین به توزیع 21 هزار و 767 عدد نقشه ایران و استان بین مسافران اشاره کرد و گفت: بیش از 40 هزار و 488 قلم انواع اقلام فرهنگی و امدادی از قبیل کتابچه، دعای سفر و برشورهای آمورشی بین مراجعه کنندگان به پایگاه های راهنمای مسافران نوروزی توزیع شد و 3288 نفر نیز نسبت به تکمیل فرم های اهدای عضو اقدام کردند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.