مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: اوایل تیرماه سال جاری استان اردبیل میزبان نخستین همایش ملی توسعه پایدار کالبدی - فضایی روستایی کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ احمد حاج‌علیزاده افزود: این همایش که مقدمات برگزاری آن فراهم شده در روزهای دوم و سوم تیرماه در اردبیل و با حضور متخصصان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها با محوریت توسعه پایدار کالبدیـ فضایی روستایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام و دریافت چکیده مقالات پژوهشگران به پایان رسیده و ما 28 اردیبهشت ماه فرصت دریافت اصل مقالات را تعیین کردیم، افزود: بنیاد مسکن با همکاری استانداری اردبیل، دستگاه‌های اجرایی دخیل حمایت و پشتیبانی دفتر مرکزی بنیاد برای اولین بار اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش ملی توسعه کالبدی – فضایی روستایی کرده است.

وی با برشمردن چهار محور اصلی این همایش تصریح کرد: محور ابعاد مکانیـ فضایی توسعه پایدار روستایی، محور مسکن و بهسازی روستایی و محور حکمروایی محلی به همراه مبانی اصلی در توسعه و زیباسازی محیط روستایی از محورهایی است که تاکنون جلسات مختلفی نیز در تهران و استان در این زمینه برگزار شده و کارهای تبلیغاتی در اینمورد انجام می‌شود/ س

 

برچسب ها: اردبیل ، همایش ، ملی ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.