مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: بیش از 700 هزار زائر در سه روز نخست سال نو با حضور در بقاع متبرکه فارس از خدمات مختلف فرهنگی و اجتماعی طرح آرامش بهاری در امامزادگان فارس بهره مند شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به حضور بیش از 700 هزار زائر در سه روز نخست سال نو در بقاع متبرکه فارس گفت: طرح آرامش بهاری نسبت به سنوات قبل از شناسنامه قوی تری برخوردار است و نام آرامش بهاری برای مردم شریف کشور ما نام آشنایی است.
 
وی افزود: استقبال زائران و مسافران نوروزی از خدمات فرهنگی و مذهبی این طرح به ویژه خیمه های معرفت دینی در جوار بقاع متبرکه شیراز و شهرستان های استان پهناور فارس و همچنین برخی از اماکن تاریخی نظیر حافظیه، تخت جمشید، مسجد وکیل و ارگ کریمخانی نشان از آشنایی کامل مردم با این برنامه دارد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی باید ضمن توجه به ارتقاء کمی، کیفیت خوب اجرای برنامه ها را نیز در نظر داشته باشند چرا که مردم به کارهای خوب و مطلوب نظر دارند و یک کار فرهنگی خوب می تواند تاثیر شگرفی در میان اقشار مختلف جامعه داشته باشد.
 
وی همچنین گفت: تقارن تعطیلات نوروزی با ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) موجب شده است تا ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی نیز همزمان با طرح آرامش بهاری با حضور 120 نفر از مبلغین علوم دینی در بقاع متبرکه، مساجد و محل خیمه های معرفت دینی برگزار شود که امیدواریم مردم بتوانند در این ایام ضمن زیارت و سیاحت از برکات معنوی دهه فاطمیه نیز بهره مند شوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار