معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد گفت : شش هزار نفر از زائران و مسافران در دو روز گذشته به سبب سرما و بارش برف و باران در محل های اضطراری این شهر اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، عبد الله ارجاعی افزود: یکصد و 75 حسینیه ، سالن ورزشی و مدرسه با چهار هزار تخته چادر برای اسکان  20 هزار نفر در شرایط  بحرانی ایام نوروز در  شهرستان مشهد اختصاص یافته است .

وی در باره اسکان زائران و مسافران نوروزی ، در وضعیت عادی گفت : بیش از 80 هزار تخت و سوئیت در هتل ها و مهمانپذیرها، هشت هزار و 570 کلاس درس با ظرفیت حدود 50 هزار نفر در 884 مدرسه و چهار کمپ در مشهد برای اسکان زائران و مسافران نوروزی در نظر گرفته ایم.

ارجاعی ادامه داد : علاوه بر فعالیت شبانه روزی 104 بیمارستان دولتی و خصوصی و مراکز دیالیز، دندانپزشکی، تصویربرداری پزشکی، آزمایشگاه و داروخانه، تمام مراکز فوریت های پزشکی ، 11 مرکز امداد و نجات شهری و جاده ای هلال احمر و 45 ایستگاه آتش نشانی مشهد ارایه خدمات به مسافرین نوروزی را بر عهده دارند .

به گفته وی در این مدت 13 ایستگاه سلامت با استقرار در نقاط پر رفت و آمد مشهد ضمن ارایه اطلاعات بهداشتی و درمانی لازم به زائران و مسافران و درمان سرپایی آنان ، در صورت لزوم بیماران را به مراکز درمانی ارجاع می دهند./س
برچسب ها: اسکان ، زائر ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.