رئیس اداره فرهنگی منطقه 4 گفت: 450 نفر از شهروندان شمال شرق تهران در سال گذشته به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

مرتضی اکبری نظری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح اقدامات اداره فرهنگی در سال 92 گفت: برگزاری دومین کنگره مداحان و تقدیر و تشکر از 7 عنوان از جمله فعالیت‌های این اداره در سالی که گذشت است.

وی در ادامه افزود: برپایی 17 غرفه فرهنگی ویژه شهروندان نواحی 9 گانه به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران و روز طبیعت را از دیگر اقدامات اداره فرهنگی برشمرد.

رئیس اداره فرهنگی همچنین از برگزاری جلسه شورای عالی فرهنگی شهرداری تهران سخن گفت و اظهار داشت: در سال 92 جشن‌هایی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز جهانی کار و کارگر و روز معلم در سطح منطقه برگزار گردید.

نظری در ادامه با اشاره به اجرای مراسم نکو داشت آیت الله جلالی خمینی و افتتاحیه بزرگترین باغ پرندگان در پارک جنگلی لویزان تصریح کرد: برگزاری گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره)  و مجالس وعظ و سخنرانی با موضوع انتظار و مهدویت از دیگر اقدامات اداره فرهنگی در سال 92 می‌توان نام برد.

وی همچنین از اجرای مراسم بر آستان جانان همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان سخن گفت و اضافه کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد نواحی نه گانه را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

نظری با اشاره به بازدید 250 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس سخن گفت و ادامه داد: این اداره در سال 92 برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور شهروندان منطقه و بازدید 200 نفر از خبرنگاران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از باغ پرندگان را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس اداره فرهنگی همچنین تصریح کرد:‌ برگزاری یادواره شهدای دانشجو و طلاب به مناسبت روز دانشجو تجلیل و قدر دانی از جانبازان در ایام ماه محرم از دیگر فعالیت‌های این اداره در سالی که گذشت است.

وی از برپایی نمایشگاه عکس و کتاب با عنوان پیاده رو انقلاب سخن گفت و افزود: تجلیل از خانواده عظم شهدا و ایثارگران در قالب نام با ولی نعمتان؟ انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌های اداره فرهنگی در سال 92 به شمار می‌آید.

نظری در ادامه با اشاره به برگزاری اولین همایش تجلیل از مقام فرهنگیان ایثارگر و خانواده‌های شهدای فرهنگی با عنوان نسل آفتاب خاطرنشان کرد: اعزام 450 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگر و شهروندان منطقه به مناطق جنگی جنوب کشور از جمله فعالیت‌های اداره فرهنگی در سالی که گذشت می‌توان نام برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعزام ، شهروندان ، جنوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار