سخنگوی سازمان اوقاف گفت: روزانه بیش از 450 هزار هدیه در خیمه های معرفت به کودکان و نوجوانانی که قرآن می خوانند و نقاشی با موضوع قرآنی می کشند اهدا می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی با بیان این مطلب افزود: طبق ارزیابی های صورت گرفته روزانه بیش از 450 هزار هدیه در غرفه های کودک و نوجوان خیمه های معرفت در قالب طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» و «نقاشی بکش و هدیه بگیر» به کودکان و نوجوانان بازدید کننده از این غرفه ها اهدا می شود.
 
وی گفت: طرح آرامش بهاری در 2286 امامزاده و بقعه متبرک سراسر کشور از 28 اسفند ماه سال 92 آغاز و تا 15 نوروز ادامه خواهد داشت.
 
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری، غرفه های مشاوره و پاسخگویی به سوالات در 947 امامزاده و بقعه متبرک، و خیمه های معرفت در 450 امامزاده و بقعه متبرک برپا شده است.
 
وی گفت: در خیمه های معرفت نیز 6 موضوع از قبیل؛ کودک، نوجوان، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایجاد وقف جدید و تبلیغات چند رسانه ای ارائه می شود که بنابر گزارش های رسیده با استقبال خوب زائران و مسافران نوروزی مواجه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار