هفته بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال کشور ، روز پنج شنبه ، 7 فروردين ، با 8 دیدار به صورت همزمان برگزار مي شود که در یکی از این دیدارها مس کرمان میهمان فجر سپاسی شیراز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، نتايج اين هشت مسابقه ی نوروزي شايد تا حدود زيادي سرنوشت قهرماني و تيم هاي سقوط کننده ی جدول را مشخص کند.

مدیر رسانه ای باشگاه فرهنگی ـ ورزشی صنعت مس کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت: دیدار تیم های فجر سپاسی و مس کرمان ساعت 17 و 30 دقيقه روز پنج شنبه ، در ورزشگاه حافظیه ی شیراز برگزار مي شود.

وی افزود: دیدار این دو تیم در انتهای جدول شش امتیازی است. جهرمی با اشاره به اینکه مس کرمان ، آخرین تیم جدول لیگ است و اگر در این بازی پیروز نشود ، تقریباً سقوطش قطعی خواهد شد ، خاطرنشان کرد: لوکا بوناچیچ در این بازی هر آنچه که در مربیگری بلد است را رو خواهد کرد تا بتواند همچنان مس را به بقا امیدوار کند.

وی تصریح کرد: محمود یاوری هم یک مربی با تجربه است و تلاش می کند در این بازی خانگی ، سه امتیاز را بگیرد تا ماموریتش (که بقای فجر در لیگ برتر است )را به خوبی انجام دهد.

جهرمی یادآور شد: مساوی و یک امتیاز اصلاً به درد مس نمی خورد ، این در حالیست که شاید برای فجر این نتایج خیلی هم بد نباشد.

هم اکنون مس کرمان با 19 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و فجر سپاسی هم با 24 امتیاز در رده ی 14 جدول ایستاده است.

در ديدار رفت مس کرمان در خانه با نتیجه ی يک ـ 2 مغلوب فجرسپاسي شد./س


برچسب ها: مس ، فوتبال ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.