مطبوعات آمریکا اعلام کردند سه مأمور سرویس های مخفی آمریکا که مسئولیت حفاظت از باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور را در سفر به هلند بر عهده داشتند ، به علت زیاده روی در مصرف مشروبات الکلی اخراج و به آمریکا بازگردانده شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنگتن پست، یکی از محافظان اوباما صبح یکشنبه ، روز قبل از ورود رئیس جمهور آمریکا به هلند ، در حالی که به شدت مست بود ، در راهروی هتل آمستردام دیده شد. اوباما به منظور شرکت در نشست سران درباره بحران اوکراین به هلند سفر کرده بود.

سرویس مخفی آمریکا که مسئولیت حفاظت از رئیس جمهور و خانواده وی را بر عهده دارد ، پیش از این نیز در آوریل 2012 به علت فساد اخلاقی و فحشا هنگام سفر اوباما به کلمبیا ، رسوا شده بود.

به نوشته این روزنامه ، در مورد کنونی ، رفتار این مأموران قوانین جدید سرویس مخفی آمریکا را که پس از رسوایی کلمبیا به تصویب رسید ، نقض کرده است.

اد دونووان ، سخنگوی سرویس مخفی آمریکا بی آنکه به جزئیات دیگری اشاره کند ، گفت این سه مأمور به دلایل انضباطی به آمریکا بازگردانده شدند و تا زمان کامل شدن تحقیقات ، از سمتشان برکنار می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار