فارغ التحصيل رشته پزشكي وتهيه كننده گزارش هاي پزشكي در واحد مركزي خبراست اما پنجشنبه7 فروردين ماه به صرف چاي قندپهلوي صبحانه اقتصادي به راديو اقتصاد مي آيد.

 به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد؛ عاطفه ميرسيدي گزارشگر بخش پزشكي واحد مركزي خبر و فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی تهران در گفت‌وگویی صميمي از ویژگی‌های یک پزشک خبرنگار و مشکلات این حوزه براي شنوندگان راديو اقتصاد مي گويد.

بینندگان تلویزیون گـــزارش‌های مختلفی را با موضوع سلامت از عاطــــفه میـرسیدی ديده اند، گزارش‌هایی که توصیه‌های پزشکی خوبی را به همراه دارد و باعث می‌شود مردم راه‌های پیشگیری در بسیاری از بیماری‌ها را بیاموزن د و شاید گزارش‌ها و خبرهای آموزشی میرسیدی بتواند بخشی از نیازهای عمومی مردم را برطرف کند.  
 
عاطفه ميرسيدي به عنوان يك پزشك خبرنگار در برنامه "صبحانه اقتصادي" هم توصيه هاي پزشكي دارد و هم از دغدغه هاي خبرنگاران مطالبي را بيان مي كند. 

برنامه صبحانه اقتصادي در تعطيلات نوروزي هرروز ساعت 6:30 به تهيه كنندگي مهدي شيار و با همكاري ليلا اميديگانه و ثمره رضايي ،گويندگي نويد نوروزي برروي موج اف ام رديف98 مگاهرتز از راديو اقتصاد پخش مي شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.