وزير نيرو از پيشتازي ، تحول‌آفريني ، بهبود روش‌ها، روزآمدي ، ارتقاي دانش و مهارت و افزايش بهره‌وري به ‌عنوان نقطه كانوني سند چشم‌انداز و برنامه‌هاي راهبردي وزارت نيرو در سال جديد نام برد و بر تامين مطمئن برق و آب شرب تمام شهرها و روستاها تاکيد کرد.


به‌گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون) ، حميد چيت‌چيان تاکيد کرد : اكنون كه با اتكال به الطاف بي‌كران الهي و تلاش بي‌وقفه و شبانه‌روزي همكاران صنعت آب و برق، سال "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" را با موفقيت پشت سر نهاده و به بركت شايستگي، تعهد و تخصص تلاشگران خستگي‌ناپذير اين صنعت، گام ديگري در مسير خدمت‌رساني به مردم عزيز ميهن اسلامي برداشته‌ايم، آغاز فصل بهار و موسم رويش و شكفتن خوبي‌ها و زيبايي‌ها و فرا رسيدن نوروز را گرامي مي‌داريم.

وي افزود :كارنامه عملكرد صنعت آب و برق در سالي که گذشت، مؤيد تلاش ثمربخش همكاران مسئوليت‌پذير، خلاق و كارآمد در انجام ماموريت‌هاي مهم و اساسي و ارايه خدمات صادقانه بود كه جز از رهگذر همدلي و تلاش همه مديران، كارشناسان و كاركنان اين صنعت فراهم نشد.

چيت چيان با قدرداني از همت والاي همه همكاران عزيز در جهت ارتقاي موقعيت و جايگاه صنعت آب و برق ، بر ضرورت دستيابي به موفقيت‌هاي افزون‌تر در انجام ماموريت‌ها به‌ ويژه تحقق سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي، اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي، پياده‌سازي و اجراي سند چشم‌انداز و برنامه‌هاي راهبردي وزارت نيرو، تامين مطمئن برق و آب شرب تمام شهر ها و روستاها و افزايش مسئوليت‌پذيري اجتماعي در شركت‌ها تاكيد کرد.

وي گفت : انتظار مي‌رود همه آحاد صنعت آب و برق تلاش همه‌جانبه خود را براي دستيابي به اين اهداف معطوف کنند و با همّت بلند و كوشش مضاعف خود، در تحقق اين اهداف و برنامه‌هاي راهبردي مشاركت فعال باشند.

ابقاي 6 مديرکل و مشاور وزير نيرو


وزير نيرو شش نفر از مديران کل دفاتر مستقل ستادي و مشاوران وزير را در مستوليت‌هاي خود ابقا کرد.

حميد چيت‌چيان در اين احکام ؛ محمدرضا امينيان را در سمت مديركل دفتر مركزي حراست وزارت نيرو، خانم "فاطمه قيومي" را به ‌عنوان مشاور وزير در امور زنان و خانواده و

"ميثم جعفرزاده" را در سمت مديركل دفتر مديريت بحران و پدافند غيرعامل وزارت نيرو ابقا کرد.
وزير نيرو همچنين خانم مريم كارگرنجفي را به‌عنوان مشاور وزير و مديركل دفتر بازرسي و مديريت عملكرد، ابراهيم راحمي را به‌عنوان مشاور وزير در امور ايثارگران و محمد پيرعلي را به ‌عنوان مديرکل دفتر روابط عمومي وزارت نيرو در سمت‌هاي خود ابقا کرد.
برچسب ها: نیرو ، وزیر ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار