معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: معابر شمال تهران با هدف ساماندهی گذرهای شهری و تردد ایمن وسایل نقلیه با پخش بیش از 14 هزار تن آسفالت نوسازی و بهسازی شد.

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از 14 هزار و 200 تن آسفالت در  معابر شهری شمال تهران به صورت دستی و مکانیزه پخش شده است که در مقایسه با سال گذشته از 20 درصد افزایش برخورد بوده است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی شامل 6 هزار تن آسفالت دستی و 8 هزار و 200 تن آسفالت مکانیزه است که در بلوار شهید کاوه؟ ، بلوار شهید اندرزگو، خیابان شهید پور ابتهاج، ارتفاعات شهرک شهید محلاتی و موارد دیگر پخش شده است.

شهیری اظهار داشت: ساماندهی مسیر میدان قدس تا میدان تجریش به عنوان مرز تجاری، فرهنگی و مذهبی منطقه یک از مهمترین راههای پر ترافیک در این محدوده است که از حجم بالای تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک برخوردار است به همین دلیل اجرای عملیات عمرانی در این معبر که با فرسایش زود هنگام آسفالت روبرو است، در برنامه کاری قرار گرفت وطی آن 2 هزار تن آسفالت در این محدوده پخش شد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی مسیر بزرگراه ارتش حدفاصل پل اما علی(ع) تا میدان ارتش در باند شمالی از دیگر اقدامات وسیع اجرا شده در منطقه است که با پخش بیش از 2 هزار و 200 تن آسفالت در سطح تقریبی 10 هزار متر مربع در 2 لایه، عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت و اصلاح شیب در این محدوده صورت پذیرفت تا حرکت وسایل نقلیه با تسهیل و تسریع توام با ایمنی انجام شود.

انتهای پیام/  

برچسب ها: گذر ، تهران ، بهسازی ، شمال ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار