مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: ماموریت‌های شکست خورده سیا در ایران / سیا به فرزندان نامشروع اجازه احیای نسل نمی‌دهد! / گرانترین جاسوس دوجانبه دنیا در CIA، اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخشی برای اقتصاد ایران است و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



ماموریت‌های شکست خورده سیا در ایران / سیا به فرزندان نامشروع اجازه احیای نسل نمی‌دهد! / گرانترین جاسوس دوجانبه دنیا در CIA

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/1/5/2130404_688.jpg
اهداف قبلی سازمان سیا، جمع‌آوری اطلاعات و دادن مشاوره به سیاست‌گذاران بود؛ امروز اما این سازمان به یک نیروی فشار بدون قانون تبدیل شده‌است؛ نیرویی شبه نظامی که برای نیل به اهداف حاکمان کاخ‌سفید از کشتن انسان‌ها ابایی ندارد.

اولین روزنامه اصلاح‌طلب چه بود؟/ دلایل توقیف و لغو امتیاز سلام، نوروز، یاس نو و کارگزاران + بریده روزنامه‌ها
گزارش زیر با بررسی آغاز فعالیت روزنامه‌های اصلاحات از ابتدا تا آخرین، در صدد واکاوی عملکرد مطبوعات در این جریان و همچنین نشان دادن فضای فکری آنان است.

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخشی برای اقتصاد ایران است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخشی برای اقتصاد ایران است که باید دولت و مجلس در جهت اجرای این سیاست‌ها با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

برگزاری دوره‌های آموزشی "شناخت تحولات جهان اسلام و وحدت اسلامی" در سال 93

دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده اسلامی گفت: شعار امسال ما به عنوان یک جریان بین‌المللی اسلامی، شعاری است که به ظن خویش در مقطع فعلی مهمترین شعار بوده و آن نیز همان عبارتی است که در نام این انجمن، یعنی "امت واحده اسلامی" خلاصه می‌شود.

از جزئیات اخراج دیپلمات مست عربستان تا تقدیر 212 نماینده مجلس از رسانه ‌ملی
دیپلمات مست عربستان اخراج شد، لاریجانی: در شرایط کنونی دنیا قدرتمند شدن چین نکته مهم و مثبت است، هیئت کمیسیون امنیت ملی وارد زابل شد، تقدیر 212 نماینده مجلس از رسانه ‌ملی به دلیل پوشش مناسب مراسم‌عزاداری سالار شهیدان، "لاریجانی" جزییات حادثه تروریستی بیروت را از "رکن‌آبادی" پیگیری کرد و ... از عناوین مهم خبری آبان ماه سال 1392 است.

ظرفیت عظیم بسیج در اقتصاد مقاومتی می‌تواند به دولت کمک کند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ظرفیت عظیم بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی می‌تواند به دولت کمک فراوانی را بکند.

کنترل قیمت تورم در سال 92
کنترل نرخ تورم از آغاز فعالیت دولت یازدهم همواره از سوی مسوولان این دولت به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم اقتصاد کشور در سال 92 مورد تاکید قرار گرفته بود چنانکه شاهد بودیم با کاهش شتاب رشد تورم نرخ تورم در سال 92 کاهش پیدا کرد.

مراسم تودیع "مهمانپرست" و معارفه "افخم"
مراسم تودیع و معارفه سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان 10 شهریورماه 92 در محل این وزارتخانه برگزار شد.

دولت مردم را به منظور آماده‌سازی برای پذیرش شرایط جدید آماده کند
عضو حزب مردم‌سالاری گفت: اگر قرار است در چند ماه آینده اتفاقاتی در جامعه در زمینه‌های مختلف رخ دهد، دولت بایستی مردم را به منظور آماده‌سازی برای پذیرش شرایط جدید آماده کند تا شکافی میان ملت و مردم ایجاد نشود.

آيا چهار ديواری اختياری است؟
طبق ماده 132 قانون مدنی در ارتباط با حدود اختیار مالک در استفاده از ملک خود، وي نمی‌تواند در ملك خود تصرفی كند كه مستلزم تضرر همسايه شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار