مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، از 382 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
ˈحمیدرضا قاسمی  افزود: معاونت نظارت بر نحوه ارائه خدمات گردشگری در سال 93 از تاسیسات گردشگری استان جهت نظارت بر کیفیت و کمیت و نرخ اغذیه، ارائه سرویس مطلوب به مسافران و رعایت بهداشت بازدیدهای مشترک صورت پذیرفت و با متخلفین برخورد قانونی شد.

وی اظهار کرد: این بازدیدها با هدف جلب رضایت مسافران نوروزی از مراکز اقامتی، رستورانهای بین راهی و مجتمع های خدمات رفاهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت، کمپ ها و مراکز اسکان در استان توسط بازرسین دستگاههای عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین انجام و با واحدهای متخلف برخورد قانونی شد.

این مسوول، با اشاره به نقش تاثیرگذار مجتمع های خدمات رفاهی و تاسیسات گردشگری در جذب گردشگران افزود: در بازدید از این مراکز 6 مورد تذکر، پنج مورد اخطار کتبی و یک مورد تعطیلی واحد صورت گرفت.

قاسمی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها دو واحد گردشگری نیز بدلیل ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت گردشگران مود تشویق قرار گرفته و همچنین پرونده هفت واحد نیز بدلیل تخلفات گران فروشی و کم فروشی و درج نکردن نرخ نامه به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

این مسوول ادامه داد: فعالیت گشت های نظارتی از 25 اسفند ماه 92 آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز 93 ادامه خواهد داشت که ضمن ارائه راهنمائیهای لازم به کارکنان و مدیران جهت رفع نواقص و معایب موجود با متخلفان نیز برخورد قانونی خواهد شد./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.