همچنان همه هنرمندان امیدوار به آینده و سال جدید هستند.

جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: همه سینماگران به آینده امیدوار هستند و با توجه به تغییر دولت و روی کار آمدن مسئولان جدید درصد امیدواری و خوش‌بینی نیز بالاتر می‌رود.

وی ادامه داد: در دولت جدید اتفاقات جدیدی نیز رخ داده که باعث خوشحالی همه هنرمندان شد اما معتقدم برای اینکه بتوان این فضا را حفظ کرد خود هنرمندان باید روند تفکر خود را تغییر دهند.

این بازیگر عنوان کرد: بسیاری از سینماگران و هنرمندان غرق در هنر سینما شده‌اند اما باید توجه به صنعت سینما را در اولویت قرارداد.

وی تصریح کرد: همانطور که فضای جدیدی در سینما حاکم شده است، باید تلاش کرد تا صنعت سینما نیز مانند هنر سینما و به موازات آن پیشرفت داشته باشد.

عزتی گفت: در کل می‌توان گفت که 92 سال خوبی بود و امیدوارم که سال 93 برای مردم و هنرمندان سال بهتری باشد.

وی بیان کرد: فکرمی‌کنم در سال 93 باتوجه به تغییراتی که در فضای سینما اتفاق افتاده است امکان کار برای همه هنرمندان فراهم باشد.

این بازیگر اظهار داشت: برای نوروز فیلمی آماده اکران ندارم اما بعد از آن و در سال جدید فیلم‌های "فرشته‌ها با هم می‌آیند"، "همه چیز برای فروش" و"کلاشینکف" در سینماها آماده ارائه هستند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که نوروز 93 نوروز خوبی برای همه مردم باشد. اگر قصد سفر در طول نوروز را داشته باشم طبیعتا کشور خودمان را انتخاب خواهم کرد، زیرا فکر می‌کنم کشور زیبایی داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هنرمندان ، سینما ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار