بازرس ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: مهمان‌نوازی و صمیمیت مردم استان اردبیل در میزبانی از مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ لیلا برسا در سفر دو روزه خود به استان اردبیل پس از بازدید از تاسیسات گردشگری این استان گفت: اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی از جمله کیوسک‌های اطلاع‌رسانی، توزیع بروشورهای راهنمای استان و بنرهای راهنمای مسیر، محل‌های اسکان و قیمت مراکز اقامتی در استان اردبیل بسیار مناسب است.

برسا آمادگی واحدهای اقامتی استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی را بسیار مناسب ارزیابی و اظهار کرد: مهمان‌نوازی و صمیمیت مردم استان در میزبانی از مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی بی‌نظیر است.

وی درباره ذهنیت اشتباه برخی از ههمانان در زمینه هوای سرد ایام نوروز در استان اردبیل اظهار کرد: من نیز با این ذهنیت به این استان سفر کردم اما با آب و هوای بسیار مطلوب و بهاری آن روبرو شدم.

وی با اشاره به برگزاری تورهای رایگان اردبیل‌گردی افزود: این تورها همراه با راهنمایان مجرب برای معرفی و شناساندن مناطق مختلف استان به گردشگران بسیار موثر است/س 

 

برچسب ها: اردبیل ، مهمان ، نوازی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.