مسئولین فدراسیون والیبال بلغارستان به منظور انجام مذاکرات و امضای پروتکل همکاری به تهران سفر می کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ایوان تودوروف نائب رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان و اسوتوسلاو زلاتاری عضو بلغاری کمیته داوری فدراسیون جهانی والیبال بامداد روز شنبه 16 فروردین به منظور بازدید از امکانات والیبال ایران و مذاکرات و امضای پروتکل همکاری با مسئولین فدراسیون والیبال ایران در راستای افزایش روابط و همکاری های دو کشور در رشته والیبال، وارد تهران خواهند شد.

دبیرکل فدراسیون والیبال در این باره گفت: فدراسیون والیبال ایران رابطه نزدیکی با این فدراسیون ورزشی بلغارستان دارد و هدف از این سفر افزایش همکاری دو طرف  است.

محمود افشار دوست تصریح کرد: آنان در مدت اقامت پنج روزه خود در تهران علاوه بر بازدید از امکانات ورزشی ایران مذاکراتی با طرف های ایرانی خود خواهند داشت تا بعد از این تیم های ملی و رده های سنی مختلف ایران و بلغارستان اردوهای مشترک و بازی های تدارکاتی بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

وی با اشاره به تاریخچه و سطح فنی والیبال کشور بلغارستان تاکید کرد: رشد والیبال ایران در چند سال اخیر توجه بسیاری از کشورهای اروپایی را به این رشته ورزشی کشورمان جلب کرده به گونه ای که آنان برای افزایش همکاری ها پیشنهاداتی دارند که دیدار با مسئولین فدراسیون والیبال بلغارستان در تهران نیز در این چارچوب است.

دبیرکل فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: در پایان سفر مسئولین فدراسیون والیبال بلغارستان پروتکل همکاری بین دو فدراسیون امضا خواهد شد تا دو کشور در این رشته ورزشی به یکدیگر کمک کنند. تیم ملی کشورمان در سال 93 سه رویداد مهم لیگ جهانی، مسابقات قهرمانی مردان جهان و بازی های آسیایی کره جنوبی را پیش رو دارد و ملی پوشان کشورمان تمرینات آماده سازی خود را از روز یکشنبه دهم اسفندماه آغاز می کنند که پیش از آغاز لیگ جهانی دیدار تدارکاتی با تیم های استرالیا در تهران و بلغارستان و صربستان از برنامه های آماده سازی تیم ملی والیبال برای حضور شایسته در مسابقات پیش رو می باشد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار