برای دومین روز متوالی وزش تندبادهای شدید در اردبیل و چهار شهر دیگر این استان، زندگی مردم را مختل کرده و خساراتی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ وزش تندبادهای شدید که امروز در اکثر شهرها با سرعتی میانگین 100 کیلومتر در ساعت زندگی عادی مردم را مختل کرده و مشکلاتی را به وجود آورد همچنان با سرعت ادامه دارد و به شکسته شدن شاخه‌های درختان آسیب به سقف منازل شیروانی و همچنین اختلال در تردد خودروها منجر شده است.

وزش باد شدید در اردبیل، خلخال، نیر و نمین علاوه بر وارد آمدن خسارت‌هایی به واحدهای مسکونی و تجاری به قطع شدن برق در برخی از مناطق این شهرها منجر شده و به برخی از تاسیسات شهری خسارت زده است.

بر اثر تندباد شدید در روستاهای مناطق مختلف استان اردبیل برق قطع شده و چندین دیوار کاهگلی مناطق روستایی نیز فرو ریخته است و آلاچیق‌ها و اقامتگاه‌های موقت دامداران در ییلاقات واقع در گردنه الماس خلخال خسارت کلی دیده است.

مسافران و گردشگران نوروزی شهرهای مختلف این استان که از این تندباد غافلگیر شده‌اند به مکان‌های سرپوشیده عزیمت کرده و یا سعی کرده‌اند به سفر خود در اردبیل خاتمه داده و به سایر مناطق عزیمت کنند.

مدیریت ستاد بحران استان اردبیل نیز با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه وزش این تندبادها تا عصر امروز در اغلب مناطق استان تا 100 کیلومتر در ساعت توام با گرد و غبار خبر داده و از هموطنان خواسته است در صورت سفر به استان اردبیل با توجه به کاهش 15 درجه‌ای هوا از عصر امروز و احتمال بارش برف و باران لباس گرم و تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، وزش ، تندباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.