خرم آباد/

ارائه خدمات رایگان پزشکی به بیماران خاص توسط پزشکان نیکوکار دورودی

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود گفت: با حضور پزشکان نیکوکار در قالب طرح مفتاح‌الجنه جمعی از بیماران صعب‌العلاج این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ، اسدالله اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دورود اظهار کرد: جمعی از پزشکان نیکوکار در راستای کمک به برطرف شدن نیاز مالی مددجویان با ارائه خدمات رایگان پزشکی به بیماران خاص و صعب‌العلاج در این راستا گام برداشته‌اند.

وی افزود: به مناسبت فرار رسیدن ایام فاطمیه و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی، یکی از پزشکان نیکوکار شهرستان دورود تعداد چهار  نفر از بیماران سرطانی و صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد را در منزل ویزیت کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دورود بیان کرد: در این ملاقات بیماران به طور رایگان معاینه، ویزیت و مشاوره شدند.

وی افزود: این پزشک نیکوکار هزینه ادامه درمان، تهیه داور و خرید یک سری از لوازمات  درمانی آنها را تقبل نموده است، همچنین قول مساعد داد، این بیماران در صورت نیاز و مراجعه به مطب وی بدون دریافت تعرفه به طور رایگان آنها را در مطب معاینه و ویزیت کند.

اسدی خاطر نشان کرد: پزشکان خیر شهرستان دورود علاوه بر کمک‌های نقدی که به این نهاد در قالب طرح اکرام  ایتام اهدا می‌کنند، در طول سال و به مناسبت‌های مختلف در قالب طرح مفتاح‌الجنه بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد را در منزل به صورت رایگان ویزیت و معاینه می‌کنند که این نشان از ایمان راسخ و حس نوعدوستی آنها است.

وی از خدمات دیگر پزشکان دورودی همکاری خوب و موثر رئیس بیمارستان نرگس شهرستان دورود در مرکز نیکوکار الغدیر این شهرستان عنوان کرد و گفت: علاوه بر کمک‌های نقدی خود باعث جذب خیرین این منطقه در مرکز نیکوکاری الغدیر شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: لرستان ، ویزیت ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.