معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از افزایش میزان اقامت مسافران نوروزی در مازندران خبر داد و گفت: ۷ میلیون مسافر از ابتدای نوروز تاکنون در مازندران اقامت گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حسین باقری در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: میزان اقامت مسافران در مازندران رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: اقامت مسافران نورزی در مازندران به بیش از 6 میلیون و 820 هزار و 873 نفر رسیدکه روز گذشته 706 هزار و 640 نفر اقامت داشتند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به فعالیت بازرسان این سازمان و بازدید از مراکز اقامتی و مسافرتی و گردشگری استان گفت: بیش از هفت هزار و 940 بازدید از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون در مازندران انجام شد که میزان بازدیدهای روز گذشته هزار و 27 مورد بود.

این مسئول با اعلام اینکه در بازدیدهای انجام از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون 144 مورد تخلف ثبت شد گفت: روز گذشته بازرسان سازمان 16 تذکر به واحدهای مختلف گردشگری و اقامتی دادند.

باقری از از کاهش تعداد تورهای ورودی یک‌روزه به مازندران از روز گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای نوروز تاکنون 81 تور یک‌روزه وارد مازندران شدند که روز گذشته تنها پنج تور یک‌روزه وارد مازندران شدند.

معاون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اقدامات مناسب برخی از مراکز اقامتی مازندران خاطرنشان کرد: از ابتدای نوروز تاکنون 111 واحد اقامتی مازندران تشویق شدند که روز گذشته نیز چهار واحد اقامتی مازندران تشویق شدند./س


برچسب ها: ثبت ، اقامت ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.