رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اشكال دستگاه قضا اين است كه به امر و نهی مانند قضايای شخصي نگاه می‌كند، در صورتی که بايد مدعی‌العموم به عنوان جرم وارد شود چراكه بحث امنيت اخلاقی جامعه مطرح است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با حضور در منزل طلبه بسیجی شهید "علی خلیلی" با خانواده این شهید امر به معروف و نهی از منکر دیدار کرد.
 
این شهادت‌ها خیلی از افراد را از غفلت بیدار نموده و به صحنه می‌کشاند
 
سردار نقدی در این دیدار شهادت مظلومانه این شهید را سبب احیای امر به معروف و نهی از منکر و انگیزه بیشتر جوانان برای اجرای این فریضه دانست و تصریح کرد: دشمنان و افراد نادرست تصور می‌کنند با کشتن و زخمی‌کردن موجب ترس نیروهای حزب‌الله می‌شوند در حالی‌که اینجا عرصه عشق و شور مومنین است و هر جا خطر بیشتری باشد، علاقه‌مندی جوانان برای حضور نیز بیشتر می‌شود.
 
وی افزود: چه مسئولان وظایف خود را انجام دهند چه ندهند، خون مظلومانه علی موجب جوش و خروش جوانان مومن می‌شود و در طلیعه سال فرهنگ، شهادت این جوان بسیجی بسیاری از برکت‌ها را در پی خواهد داشت و مظلومیت او خیلی از گره‌ها را باز خواهد کرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلفات عرصه تهاجم فرهنگی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس وقتی مجروح یا شهیدی برمی‌گشت همه او را تکریم می‌کردند اما امروزه در عرصه فرهنگ، بی‌سر و صدا و خاموش جوانان را ذبح و ملت را سر می‌برند.
 
سردار نقدی با این بیان اینکه شهادت علی خلیلی، بسیاری از افراد را از غفلت بیدار نموده و به صحنه می‌کشاند، تاکید کرد: اشکال دستگاه قضا این است که به امر و نهی مانند قضایای شخصی نگاه می‌کند، در صورتی که باید مدعی العموم به عنوان جرم وارد شود چراکه بحث امنیت اخلاقی جامعه مطرح است.
 
اولین شهید عرصه فرهنگ در سال 93
 
در ادامه این دیدار پدر شهید علی خلیلی، ایشان را اولین شهید عرصه فرهنگ در سال 93 خواند و گفت: علی آرزوی شهادت داشت و یک‌بار که 12 سال داشت و به جمکران رفته بودیم، نامه‌ای را به داخل چاه انداخت و پس از اینکه از او پرسیدم چه نوشتی؟ گفت که نوشتم: خدایا شهادت مرا نزدیک‌تر بگردان.
 
پدر این شهید امر به معروف و نهی از منکر افزود: یک‌بار وقتی خواب بودم متوجه شدم چیزی پایم را قلقلک می‌دهد، بلند شدم و دیدم پسرم علی در حال بوسیدن پای من است.
 
مسئولان باید از جوانان انقلابی حمایت کنند
 
مادر این طلبه شهید طی صحبتی کوتاه گفت: علی دوست داشت در این راه برود اما مسئولان باید کاری کنند که جوانان پاکی هم‌چون علی این‌گونه در معرض آسیب و تهدید از سوی اراذل قرار نگیرند و بایستی از جوانان انقلابی حمایت کنند.
 
ضربت خوردن در شب نیمه شعبان
 
عموی شهید خلیلی نیز اظهار داشت: علی در سن هفت سالگی بچه‌های هم سن و سال خود را جمع کرد و برای امام حسین(علیه‌السلام) هیئت عزاداری راه انداخت.
 
عموی شهید ادامه داد: این شهید مظلوم و مودب بود و در شب حادثه که مصادف با شب نیمه شعبان می‌شد، فقط گفته بود که این کار را نکنید در نیمه شعبان زشت است ولی شش نفر او را مورد ضرب و شتم با سلاح سرد قرار دادند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مهدی
۱۰:۲۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۳
بیائید با هم قدر این شهدای فرهنگی را بدانیم و راهشان را ادامه دهیم
آخرین اخبار