نخست وزیر سوریه با ستایش از پیروزیهای اخیرارتش سوریه بر ضرورت هماهنگی قوای مجریه و مقننه برای ارتقای سطح خدمات رسانی و معیشت شهروندان این کشور تاکید کرد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، وائل الحلقی که در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس وریه شرکت کرده بود ، بر پایبندی و تلاش دولت سوریه برای تامین مایحتاج مردم مقاوم این کشور و تقویت مقاومت تاکید کرد .

الحلقی گفت :دولت موظف است نیازهای حیاتی و ضروری هموطنان از جمله مواد غذایی و دارویی و فرآورده های نفتی را تامین کند و از ایستادگیهای نیروهای مسلح و مبارزه آنها با تروریسم و تامین امنیت داخلی و مبارزه جرم و جنایت و اجرای قوانین حمایت نماید.

وی گفت با وجود اینکه تاسیسات و زیرساختهای خدماتی و اقتصادی از جانب باندهای جنایتکار تروریستی هدف قرار گرفته است اما اقتصاد سوریه مقاوم باقی مانده و شروع به التیام و از سرگیری تولید و آمادگی برای آبادانی سوریه کرده است .

وائل الحلقی با اشاره به لزوم حمایت از کشاورزان و دامداران سوری و دیگر بخشهای تولیدی تاکید کرد ما باید نیازهای یک اقتصاد متوازن و مستلزمات مقاومت بیشتر ملت سوریه و نیروهای مسلح را فراهم کنیم .

وی بر ضرورت پرداخت غرامت به آسیب دیدگان و فراهم آوردن سرپناه برای پناهجویان تاکید کرد .
نخست وزیر سوریه دستاوردها و پیروزیهای ارتش این کشور را ستایش کرد و آنرا تحولی استراتژیک و مهم دانست که انعکاسها و بازتابهای مهم سیاسی و میدانی به نفع راهبرد ترسیم شده توسط رهبری سوریه در مبارزه با تروریسم خواهد داشت .

نخست وزیر سوریه بر اهتمام ویژه به خانواده های شهدا و پرداخت همه حقوق آنان بر اساس قانون تاکید کرد .


انتهای پیام / 
برچسب ها: حلقی ، دولت ، سوریه ، فراهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار