شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت روز "جمهوری اسلامی ایران" بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

12 فروردین روز "جمهوری اسلامی ایران" گرامی باد

فرارسیدن بهار طبیعت ، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همراه با تسلیت ایام شهادت و حزن و اندوه بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) و فرارسیدن یوم ا... 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی می داریم.

"یوم‌الله 12 فروردین" ، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود می باشد . این روز که به فرموده امام راحل عظیم الشأن یوم الله است از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی و تعیین نوع و شکل حکومت خود در جهان می‌باشد.

اکنون ملت سرافراز ایران در دهه چهارم از حیات طیبۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری موفقیت آمیز از سه دهه‌ی گذشته ، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو دارد که ملت ایران اعم از جوانان خلاق و پرانرژی نسل های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با فرزانگان باتجربه و اندیشمند نسل اولی‌ در پیشرفت و رشد و تعالی همه جانبه ، متوازن و مستمر کشور در حرکتی رو به جلو بوده و تا رساندن این حکومت به دست صاحب‌الامر(عج) ادامه داده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

گرامی باد روزی که خون شهیدان و تلاش های طاقت فرسای ملت ایران به ثمر نشست و پس از سالها و قرنها انتظار حکومت اسلامی درکشور عزیزمان ایران شکل گرفت . و ملت قهرمان و شجاع ایران به رهبری بزرگ مرد تاریخ ؛ حضرت امام خمینی (ره) توانست با توکل برخدا و برای حفظ و صیانت از اسلام عزیز سلطه طاغوت و طاغوتیان را پس از 2500 سال حکومت ننگین شاهنشاهی در این کشور ریشه کن کند و در روز 12 فروردین با رأی قاطع 98 و 2 دهم درصدی خود حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی را مستقر و امید تمامی دشمنان را به یأس تبدیل کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان فرارسیدن یوم الله 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) را گرامی داشته و به روح بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان عزیز درود می فرستیم و در این سال که از سوی مقام معظم رهبری سال (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) نامگذاری شده است ، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بر ادامه راه شهدای گرانقدرمان و ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید داشته و موفقیت و سربلندی ملت ایران را در تمامی عرصه ها از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.