خسرو ابادی با اشاره به جلسه خود در کمیته گردشگری شهرستان دماوند گفت: ارتقای بخش گردشگری در این منطقه به تصویب رسید و در بحث نیروی انسانی سعی بر این داریم تا با اعزام به سایر شهرستانهای استان کمبودهای این حوزه ها را نیز بر طرف نماییم.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران،رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  استان تهران در حاشیه بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از ستاد نوروزی شهرستان دماوند در جمع خبرنگارن از تجمیع و نحوه خدمات رسانی پایگاه ای ستاد خدمات سفر این شهرستانها ابزار خرسندی نمود و افزود: با توجه به جاذبه های  طببعی و میراثی این مناطق و همچنین تردد مسافرین در ایام تعطیل و آخر هفته از محورهای  مواصلاتی این شهرستانها با استانهای شمالی بایستی با همکاری فرمانداران و شهرداران پایگاه های موقت این شهرستانها را به پایگاه هایی دائمی که قابلیت خدمات دهی بیشتر به مسافرین می باشند تبدیل نماییم.

خسروآبادی با بیان اینکه بعضی از مطالبات تا امروز اجرایی شده است، بیان کرد: هماهنگی بین دستگاه‌ها در تجمع ارائه خدماتی در سال‌های گذشته وجود نداشت و دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت پراکنده برنامه‌ریزی می‌کردند.

وی افزود: در این بخش، هماهنگی بین دستگاه‌های خدماتی به خوبی صورت گرفت و توانستیم موفقیت خوبی را در این زمینه کسب کنیم و  از فرمانداری، شهرداری، هلال احمر، ناجا و پلیس راه که توانستند چنین خدمات منسجمی را فراهم کنند، قدردانی می‌کنیم.

وی در همین خصوص به  جلسه خود در کمیته گردشگری شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: ارتقای بخش گردشگری در این منطقه به تصویب رسید و در بحث نیروی انسانی سعی بر این داریم تا با اعزام به سایر شهرستانهای استان کمبودهای این حوزه ها را نیز بر طرف نماییم.

همچنین خسروآبادی با حضور در پایگاه پلیس راه محور دماوند به فیروزکوه با سرهنگ حمید رنجبر رییس پلیس راه این محور در باره میزان افزایش سفر و آمار تصادفات و خدمات دهی این یگان در محور تهران به شمال  گفت وگو کرد و گفت خوشبختانه آمارها نشان میدهد با توجه به افزایش میزان سفرهای نوروزی نسبت به سال های گذشته شاهد کاهش تصادفات جاده در این ایام بوده ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز ، دماوند ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار