بابا پنجعلی از نوروز و عیددیدنی می‌گوید

بهترین خاطره عید من مربوط می شود به سن 13 سالگی که اولین تجربه بازیگری رو داشتم. در آن سال به اتفاق پسرخاله ها یک تئاتر ساده را در خانه برگزار کردیم.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، "علیرضا خمسه" متولد سال 1331 در تهران است  و تحصبلات تکمیلی بازیگری خود را در فرانسه و دانشگاه "ونسن پاريس" گذرانده است. او از سال 54 بر روی سحنه تئاتر رفته و اولین بار در سال 60 در مقابل دوربین فیلم "مرگ يزدگرد" رفت. البته خمسه با بازی در مجموعه تلویزیونی «هوشیار و بیدار» شناخته شد و به گفته خودش هنوز هم بسیاری از مردم او را "بیدار" صدا می‌كنند.

خسمه این روزها مشغول بازی در نقش بابا پنجعلی سریال "پایتخت دو" است و برای همین اولین باری که با او تماس گرفتیم در حالی که در مقابل دوربین بود ما را به شب وعده داد تا گفتگوی کوتاهی با او داشته باشیم که در ادامه می خوانید:

شما را همیشه با بازی‌ در مجموعه‌های طنز تلویزیونی می‌شناسیم البته در سینمای كمدی هم حضور پررنگی داشتید، اما انگار تلویزیون برای شما به عنوان رسانه اول اهمیت زیادی دارد؟

راستش هر ساله در ایام نوروز من در سریال‌های تلویزیونی حضور دارم و اساسا من بازیگر نوروزی‌ام كه اگر طی سال هم به دلایلی در مجموعه‌های تلویزیونی حضور نداشته باشم دست‌كم ایام نوروز در سریال‌های تلویزیونی دیده می‌شوم.

شما در بازیگری بسیار طناز هستید اين طنازي از كجا نشات مي‌گيرد؟

اين خصوصيت را از پدرم به ارث برده‌ام. او هم همين‌طور شوخ و مجلس‌آرا و طناز بود.

پس عامل توفیق شما ژنتیک است؟

بله، اين هم در عوامل توفيق من مهم بوده.

كدام عامل براي شما مهم‌تر است؟

خودم از تمام عوامل مهم‌تر بودم (مي‌خندد).

بهترین خاطره عید که دارید به چه موقعی برمی گردد؟

بهترین خاطره عید من مربوط می شود به سن 13 سالگی که اولین تجربه بازیگری رو داشتم.

می توانید در موردش کمی برای ما توضیح دهید؟

در آن سال برای اولین بار یک تئاتر اجرا کردیم به اسم "عید دیدنی" که البته من به همراه پسرخاله هایم در آن بازی می کردیم. کل کار در خانه ما انجام می شد و بعضی شب ها همسایه ها و اقوام برای دیدن ان در خانه ما جمع می شدند.

بهترین عیدی که تا حالا گرفتید چی بود؟

والا من تا اونجایی که در خاطرم هست عیدی زیادی به جز همین عیدی هایی که به صورت کارمندی به ما داده می شد نگرفتم و بیشتر در تمام عیدهای زندگی عیدی دادم تا عیدی بگیرم به خاطر همین یاد ندارد بهترین عیدی که گرفتم چی بوده.

نوروز در شما چه حسی را به وجود می آورد ؟

فکر کنم در بسیاری از مردم یک حس مشترک باشد و اون حس نو شدن و تازگی است که البته این حس در من نیز به وجود می آید.

برای آخرین سوال چه سخنی با خوانندگان دارید؟

مهمترین خواسته من از خوانندگان شاد بودن است چرا که شاد نبودن الان در میان مردم  بسیار دیده می شود و این برای یک جامعه مخرب است شاد باشید و شاد زندگی کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار