مربی ژیمناستیک کشورمان گفت: ژیمناستیک در سال 92 عملکرد قابل قبولی داشت و برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری با حضور مدرسان خارجی توانست سطح دانش ژیمناستیک ایران را بالا ببرد.

شیرین نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ژیمناستیک عملکرد مطلوبی را در سال 92 از خود به نمایش گذاشت و حضور مدرسان خارجی بر این عملکرد صحه می‌‌گذارد.

وی در ادامه افزود: حضور "ماریا گیگوا" و دیگر مدرسانی که از فدراسیون جهانی ژیمناستیک دعوت شدند سطح دانش داوری و مربی‌گری ایران را افزایش داد.

مربی ژیمناستیک ریتمیک عنوان کرد: حضور مدرسان خارجی در ایران علاوه بر افزایش دانش مربیان و داوران موجب پیشرفت ژیمناستیک و به روز کردن سطح دانش داوری شد و داوران ایرانی خود را به خوبی با اطلاعات روز دنیا تطبیق دادند.

شیرین نظری در خصوص بهترین اتفاق سال 92 برای ژیمناستیک بیان کرد: حضور "ماریا گیگوا" در ایران برای کارگاه آموزش داوری مهمترین اتفاق سال 92 برای ژیمناستیک ایران بود.

وی در ادامه اضافه کرد: با حضور ماریا شاهد پیشرفت سطح داوری ریتمیک بودیم چرا که داوری ریتمیک بسیار دقیق و ریز است و حضور وی سطح داوری ایران را بالا برد و شاید توانسته باشیم در این سطح فاصله خود را با کشورهای صاحب‌نام کم کنیم.

مربی و داور ژیمناستیک تصریح کرد: اگر این مدرسان در ایران حضور نمی‌یافتند شاید هرگز به این اطلاعات دست پیدا نمی‌کردیم.

*ژیمناستیک نیازند توجه وزارت است

نظری در خصوص آینده ژیمناستیک در ایران عنوان کرد: اگر ژیمناستیک به این شکل روند رو به جلوی خود را ادامه دهد قطعا در جهان حرفی برای گفتن خواهیم داشت همان‌طور که سال قبل تیم ملی ژیمناستیک مردان در آسیا و جهان عملکرد قابل قبولی داشت.

مربی ژیمناستیک خاطرنشان کرد: اگر وزارت مساعدتی کند و بودجه در اختیار ژیمناستیک قرار دهد اردوها و مسابقات تیم ملی لغو نخواهد شد چرا که لغو مسابقات و اردوها ضربه‌ای سنگین به ژیمناست‌ها وارد می‌کند. لغو اردوها بازیکنان را از شرایط آمادگی دور می‌کند و ما برای پیشرفت در سطح جهانی و آسیایی باید در مسابقات بیشتری شرکت کنیم.

شیرین نظری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ژیمناستیک ایران با توجهاتی که به آن می‌شود همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهد و این امر مستلزم ارتباط با کشورهایی است که در ژیمناستیک صاحب‌نام هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظری ، ژیمناستیک ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار