سخنگوی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری سوگواره یاس نبوی در 2437 بقعه متبرک و امامزاده گفت: اجتماع بزرگ هیئت های عزاداری امروز 14 فروردین ماه در 1136 بقعه متبرک و امامزاده برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسن ربیعی ، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی از 10 تا 15 فروردین ماه در 2437 امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار می شود،گفت: ترویج فضائل و سیره حضرت فاطمه (س)، معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و اقامه عزای آن حضرت از اهداف اصلی پنجمین سوگواره یاس نبوی است که در این راستا 307 خیمه معرفت در سطح بقاع متبرکه مجری طرح برپا شده و سیره زندگی این بانوی بزرگ اسلام را تبیین خواهند کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: ترویج خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) به عنوان منشور بصیرت در دفاع از ولایت و امامت، ترویج فرهنگ وقف با اجرای نیات واقفین وقف های فاطمی(س) در سوگواره یاس نبوی توجه خاصی شده است.
 
مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حرکت هیئت های عزاداری به سمت امامزادگان در روز شهادت، یکی از برنامه های پیش بینی شده در طرح سوگواره یاس نبوی است ، گفت: امروز 1136 بقعه متبرک و امامزاده کشور میزبان دستجات و هیئت های عزاداری خواهند بود که تا پیش از اذان ظهر در امامزادگان حضور خواهند یافت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار