"خوب، بد، زشت" به عنوان طنز اخلاق‌گرا و خانواده محور به خوبی جای خود را در خانه‌های مردم باز کرد.

منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال «خوب، بد، زشت» تقریبا همان‌طور که مدنظر ما بود مهمان خانه‌های مردم شد، اما تنها مشکلی که داشتیم کمبود زمان بود و اگر در برخی صحنه‌ها با ایرادی مواجه می‌شدیم وقت لازم برای اصلاح آنها را نداشتیم و همین موضوع، اندازه‌ای به کیفیت کار لطمه زد.



وی افزود: کار کردن در مجموعه طنز تلویزیونی برای من تجربه خوبی بود، چرا که من کار کمدی نکرده بودم و این فرصتی شد تا از آنچه در این مجموعه کسب کردم، در کارهای بعدی استفاده کنم.

هادی گفت: به اعتقاد من استقبالی که پیش‌بینی کرده بودیم، از مجموعه صورت گرفت، چرا که کسانی که با ما صحبت می‌کردند از "خوب، بد، زشت" به عنوان طنزی «اخلاق‌گرا»، «خانواده محور» و نجیب یاد می‌کردند که در آن داستان و شخصیت‌ها به خوبی پردازش شده‌اند.

کارگردان "زندگی جای دیگری است" اظهار داشت: البته عده‌ای می‌گفتند برخی از صحنه‌های مجموعه طنز نبوده و به نوعی «کشدار» است که این موضوع، به این دلیل بود که "خوب، بد، زشت" به عنوان یک «طنز موقعیت» موظف نبود در همه موقعیت‌ها مخاطب را بخنداند.

وی خاطرنشان کرد: تولید چنین سریالی با چنین عواملی بی‌سابقه است اما در هر صورت نتیجه نهایی و بازخورد مردم را در نظرسنجی‌ها خواهیم دید و امیدوارم حاصل زحمات و کار ما، رضایت مردم را جلب کرده باشد.


انتهای پیام/ رس
برچسب ها: طنز ، اخلاق گرا ، نظرسنجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.