معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه 20 درصد کارفرمایان از قانون بخشودگی جرایم بهره مند شدند، گفت: بدهی بیمه ای کارفرمایان 2 هزار میلیارد تومان است که 400 میلیارد تومان این مبلغ با مراجعه کارفرمایان برای استفاه از قانون بخشودگی جرایم جمع آوری شد .

حسین زدادر گفتگوباخبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمد حسین زدا به قانون بخشودگی جرایم بیمه ای اشاره کرد و گفت: در سال 92 کارفرمایان از بخشایش جرایم بیمه ای برای آخرین بار بهره مند شدند به طوریکه توانستند طی مدت در نظر گرفته شده برخی از کارفرمایان بدهی بیمه ای خود را پرداخت و در مقابل جریمه آنان بخشیده شد.
 
حسین زدا تاکید کرد: 400 میلیارد تومان مبلغی بود که با حضور کارفرمایان برای بخشودگی جرایم به دست آمد این در حالی است که 2 هزار میلیارد تومان کل بدهی کارفرمایان در بخش بیمه ای به سازمان تامین اجتماعی است.
 
وی در خصوص دلیل مراجعه کم کارفرمایان برای استفاده از قانون بخشودگی جرایم اظهار داشت: با توجه به اینکه این قانون سال قبل نیز اجرا شده بود به همین دلیل کارفرمایان فکر می کردند در سال 93 نیز این قانون اجرایی می شود و همین باعث شد 20 درصد کارفرمایان بدهکار در بخش بیمه ای برای استفاده از بخشودگی جرایم مراجعه کنند. این در حالی است که در سال 93 دیگر قانون بخشودگی جرایم بیمه ای برای کارفرمایان عملیاتی نخواهد شد.
 
به گفته معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی بر اساس قانون بخشنامه ای برای اجرای قانون بخشودگی جرایم در سال 93 وجود ندارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: بخشودگی ، جرایم ، بیم ، کار ، بدهکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
با سلام ما جمعی از پیمانکاران به علت جریمه بالا ومازاد لیست بیمه دچار جریمه شدیم که اکثریت به اتفاق منتظر بخشودگی میباشیم تا نسبت به پرداخت اقدام کنیم که این امر موجب به عدم پرداخت قابل توجهی گردیده درصورت بذل عنایت مسعولین مبنی بر بخشودگی مبلغ قابل توجهی به سازمان پرداخت خواهد شد که از طریق مطالبات پیمانکاران و اخذ مفاسا حساب میباشد و این مطالبات سرگردان نمیماند با تشکر درضمن به علت عدم بخشودگی از ساله نودو دو معوقات صورت گرفته
آخرین اخبار