مدیرکل کمیته امداد البرز:

اشتغال‌زایی برای مددجویان،اولویت امسال ماست

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: در سال 92 بیش از 20 هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد از کمک هزینه معیشتی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی سالارکیا در خصوص میزان مستمری پرداختی به مددجویان تحت پوشش افزود: مددجوی یک نفره 40 هزار تومان، دو نفره 45 هزار تومان، سه نفره 55 هزار تومان، 4 نفره 65 هزار تومان و 5 نفره 75 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان مستمری به 20 هزار مددجوی کمیته امداد این استان پرداخت شد.

وی افزود: این مبلغ به صورت ماهیانه به حساب شخصی مددجویان واریز شده است.

وی ادامه داد: هرچند مبلغ مستمری تعیین شده برای مددجویان کمیته امداد کافی نیست ولی با توجه به محدودیت‌های منابع واعتبارات، پرداخت بیش از این مبلغ امکان‌پذیر نیست.

سالارکیا تاکید کرد: سقف مبلغ مستمری به صورت کشوری تعیین می‌شود و در همه استان‌های کشور یکسان است و در صورت افزایش درسال جدید در سراسر کشور اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: مددجویان با این مستمری می‌توانند بخش کوچکی از هزینه‌های جاری ماهانه خود را تامین کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرزاضافه کرد: اشتغال‌زایی و رساندن مددجویان به مرحله استقلال مالی، مهم‌ترین اولویت کمیته امداد در سال جدید است که بدون شک بخشی از این هدف از طریق پرداخت وام‌های خوداشتغالی و اشتغال خانگی محقق خواهد می‌شود.

انتهای پیام/م
منبع: ایسنا
برچسب ها: البرز ، مستمری ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.