انجمن هنرمندان سفال‌گران ایران در سال 93 بلاتکلیف خواهد شد.

بهزاد اژدری، رئیس انجمن سفال‌گران ایران، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن هنرمندان سفال‌گران ایران سال  گذشته جایی را از فرهنگسرای رازی دریافت کرد و در حقیقت در آن، مکانی با عنوان  خانه سفال افتتاح کرد که فرصتی را برای گردهمایی انجمن هنرمندان سفالگر ایران فراهم آورد.
 
وی تصریح کرد: فرهنگسرای رازی به انجمن  به مدت یکسان فضا داد.
 
اژدری بیان کرد: این جا دادن با مشکلات فراوانی نیز روبرو شد از؟ بیش از 5 مرتبه در خود فضای فرهنگسرا محل  خانه سفال و در پی آن محل انجمن تغییر کرد.
 
وی ادامه داد: در طول یک سال 3 مدیر در این فرهنگسرا تغییر کرد که هر یک بنا به دلایلی جای انجمن را تغییر می داد.
 
رئیس انجمن هنرمندان سفال‌گران ایران عنوان کرد: در حال  حاضر نیز انجمن سفال‌گران ایران میهمان آموزشگاهی خصوصی است و این میزبانی از سوی آموزشگاه تنها تا اردیبهشت 93 ادامه دارد و پس از آن در اختیار قرار دادن مکانی به انجمن نامعلوم است و اوضاع انجمن هنرمندان سفال‌گران ایران  نامعلوم و بلاتکلیف  خواهد شد.
 


انتهای پیام/اق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارين
۲۰:۲۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
من خيلى وقته دنبال اموزشگاه سفالگرى ميگردم!!!اما به هيچ نتيجه اى نرسيدم هنوز...خيلى توجهات به اين هنر کمه!!!من بايد چکار کنم?!!!
Netherlands
SAMANEH ABEDIN
۰۰:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
خواهش می کنم این وضعیت تغییر کته ما نیاز دHریم به وجود انجمن سفال،من به نوبه خودم از کلاسها و اساتید با قوه انتقال عالی خیلی راضی هستم و این باعث دل نگرانی من هستش که پایگاه خودمون رو از دست بدهم
Iran (Islamic Republic of)
parvizhemati
۰۲:۳۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
واقعا درست نیستش. یعنی چی. متاسفم
آخرین اخبار