مايکل شوماخر امروز براي دقايقي از کما خارج شد و به هوش آمد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از آسوشيتدپرس، مايکل شوماخر، راننده بازنشسته و افسانه‌اي فرمول يک که بر اثر حادثه در پيست اسکي کوه‌هاي آلپ در فرانسه به کما رفته بود، امروز براي دقايقي از کما خارج شد و به هوش آمد.

قهرمان هفت دوره مسابقات اتومبيلراني فرمول يک چند ماه پيش هنگام اسکي در ارتفاعات آلپ دچار حادثه شد و به دليل برخورد شديد سرش با يک تخته سنگ به کما رفت.

مدير برنامه‌هاي ميشائيل شوماخر اعلام کرد حال اين ورزشکار آلماني رو به بهبودي است.

ميشائيل شوماخر در پي حادثه در کوه‌هاي آلپ از دسامبر 2013 در کما بوده است.

زابينه کم مدير برنامه‌هاي او امروز اعلام کرد نشانه‌هايي در شوماخر ديده شده که باعث اميدواري است. او امروز گفت: خوشبختانه اعلام مي‌کنم که ميشائيل شوماخر علائمي از بهبودي نشان داده است که بسيار جاي اميدواري است.

در روز‌هاي اخير شايعه شده بود که همسر شوماخر قصد دارد ويلاي خود در سوئيس را به بيمارستان تبديل کند و شوماخر را به خانه بياورد تا در آنجا درمان شود. مدير برنامه‌هاي شوماخر با رد اين خبر گفت: به هيچ وجه صحبتي درباره انتقال شوماخر به خانه خود نشده است و هرگونه اخباري که در اين مورد منتشر شود، صحت ندارد.
 
با اين همه صحبت‌هاي مدير برنامه‌هاي ميشائيل شوماخر با صحبت‌هاي گري هارتستين پزشک مسابقات فرمول يک تناقض دارد. دکتر هارتستين درباره وضعيت شوماخر گفته بود: هر قدر زمان بگذرد و حال شوماخر اين طور باقي بماند، احتمال بازگشت او به زندگي کمتر مي‌شود. همان طور که قبلا اعلام کردم هر چقدر فردي بيشتر در زندگي نباتي باشد، احتمال بازگشت او به زندگي کمتر مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شوماخر ، کما ، هوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۸:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
خیلی خوشحالم که شوماخر از کما خارج شده و خدا رو هزاران بار شاکرم
اما
امیدوارم علی دایی توی کمای غرور خودش بمونه تا زمانی که وعدهء خداوند عملی بشه..
آخرین اخبار