"تیم مورفی" ،عضو کنگره آمریکا، بر لزوم افزایش تعداد روانکاو در ارتش آمریکا برای جلوگیری از رفتارهای خشونت آمیز نظامیان آمریکایی تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، عضو کنگره آمریکا بر لزوم افزایش تعداد روانکاو در ارتش آمریکا برای جلوگیری از رفتارهای خشونت آمیز نظامیان آمریکایی تاکید کرد.

 "تیم مورفی" عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت پنسیلوانیا در گفتگو با این شبکه از واشنگتن گفت:« وقتی تیراندازی هایی از قبیل تیراندازی اخیر در پایگاه نظامی فورت هود رخ می دهد بحث سلامت روانی نظامیان آمریکایی مطرح می شود.

وقتی یک نظامی دارو مصرف می کند ارزیابی ریسک درباره رفتارهای او انجام می شود و اینکه آیا احتمال بروز رفتارهای خطرناک در او زیاد است یا خیر.

باید درباره رویداد اخیر در فورت هود نیز همه این مسائل بادقت بازنگری شود. افراد متخصص مسائل روانی به اندازه کافی در ارتش آمریکا وجود ندارد. باید تعداد این افراد در ارتش آمریکا برای اقدامات حرفه ای افزایش یابد.خودکشی نظامیان آمریکایی و افزایش آمار خودکشی موید همین مسئله است.باید مراقبتها از نظامیان دارای مشکلات در ارتش آمریکا افزایش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار