تمرین امروز استقلال از ساعت 17:30 در زمین گروه‌ ملی اهواز برگزار شد

 به‌ گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تمرین امروز استقلال از ساعت 17:30 در زمین گروه‌ ملی اهواز برگزار شد که با حاشیه‌های زیر همراه بود:

*تیم فوتبال استقلال‌خوزستان قبل از شروع تمرین آبی‌پوشان در حال تمرین بود که ویسی، سرمربی این تیم به محض ورود بازیکنان و کادرفنی استقلال به سمت آنها آمد و خوشامد گفت.

*یک گوسفند از سوی هواداران استقلال قبل از شروع تمرین قربانی شد.

*حدود 800 هوادار استقلال با حضور در زمین‌ گروه‌ملی اهواز از نزدیک تمرین آبی‌پوشان را تماشا کردند آنها تک‌تک بازیکنان استقلال را مورد تشویق قرار دادند و از آنها خواستند مقابل فولاد به پیروزی برسند.

 *امیر قلعه‌نویی ابتدای تمرین چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از اهمیت بازی مقابل فولاد گفت و از بازیکنان خواست با تمام تلاش در این دیدار حاضر شوند.

*بازیکنان ابتدا زیرنظر حاج‌قاسم به دویدن دور زمین پرداختند و سپس در سه گروه به تمرین آقا وسط پرداختند. ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور آخرین آیتم تیم بود.

*قلعه‌نویی با جدیت خاصی تمرین را نظارت می‌کرد و در بعضی مواقع وقتی بازیکنان دچار اشتباه می‌شدند نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کرد.

 *آخرین تمرین استقلال عصر فردا در اهواز پیگیری خواهد شد تا این تیم عصر روز یکشنبه در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ‌برتر به مصاف فولاد‌خوزستان برود.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، تمرین ، اهواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار