مهران رجبي با بيان اينكه سريال نوروزي شبكه سه سيما به ذائقه مردم احترام گذاشت، گفت: در حال حاضر مشغول ايفاي نقش در سريال «گذر از رنج‌ها» به كارگرداني فريدون حسن‌پور هستم.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ «مهران رجبي» گفت: اگر كار خوبي ساخته شود همه مردم حتي آن هايي كه در حيطه جغرافيايي ايران زندگي نمي كنند، علاقمند هستند تا آن را دنبال كنند ضمن اينكه مردم به دنبال كارهاي بديع و نو هستند.

وي با اشاره به اينكه در سال هاي اخير تعداد توليدات تلويزيون كم بوده است ،افزود:اميدوارم در سال جديد اين روند بهبود پيدا كند ضمن اينكه چند كار جديد از جمله سريال فريدون حسن پور در حال توليد است كه سريال پربازيگري است و يك سال و نيم ساخت آن طول كشيده است.

رجبي با اشاره به اينكه دليل موفقيت سريال «روزهاي بد به در» فيلمنامه قوي آن است گفت: متاسفانه ضعف در نگارش فيلمنامه در كشور به شدت احساس مي شود اينكه چه خوب و چه بد فراز و نشيب در داستان بوجود آوريم خوب است زيرا متوجه مي شويم كه بر روي آن فكر شده است و بعد از آن بايد بر روي توانايي هاي افراد كار كنيم.اينكه سريالي تنها بر روي توانايي افراد رشد كند خيلي بد است.

وي ادامه داد: سريال «روزهاي بد به» داراي نشيب و فرازهايي است كه بازيگر بايد بتواند آن را به شكل صحيحي آن را ارائه دهد.

رجبي خاطرنشان كرد: به نظر من ارائه يك داستان در قسمت دوم و سوم يعني ضعف و لرزان بودن فيلمنامه. خوب بودن در همان يك قسمت زيباست همانطور كه سربداران تنها در يك قسمت ساخته شد.

وي در ادامه گفت: به هرحال ما براي ذائقه مردم كار مي سازيم بنابراين بايد به آنها احترام بگذاريم و كارمان را هم با قدرت انجام دهيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار