رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشورمان گفت: با توجه به مشکلات مالی‌ای که درسال 92 داشتیم تا حدودی توانستیم نسبت به سال 91 روند بهترم داشته باشیم.

محمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: با توجه به بودجه کم وزات ورزش و امکانات ناکافی ما عملکرد خوبی درسال 92 داشتیم و ورزشکاران نابینای ما نتایج خوبی کسب کردند.

با توجه به امکانات حداقل‌ها را توانستیم انجام بدهیم دیگر قضاوت با دیگران است.

وی درخصوص برنامه‌های فدراسیون در سال 93 اظهار داشت: ما با ید تیم‌های دو میدانی، شنا، گلبان و جودو را برای اعزام به مسابقات پارآسیایی اینچوان که در مهرماه سال 93 برگزار می‌شود آماده کنیم.

همچنین تیم ملی شنا را باید برای مسابقاتی که در اردیبهشت برگزار می‌شود آماده کنیم تا سهمیه رقابت‌های پاراآسیایی اینچوان را کسب کنند.

مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین برنامه ما در سال 93 مسابقات جهانی گلبان است که تیرماه آغاز می‌شود و ما باید تیم ملی گلبان را برای این رقابت مهم آماده کنیم. اما تیم ملی گلبان بانوان به دلیل اینکه با رژیم اشغالگر قدس هم‌گروه شده‌اند در این رقابت شرکت نمی‌کنند و ما اقدامات لازم را درا ین خصوص انجام داده‌ایم زیرا با توجه به اینکه نخستین بار است که این تیم سهمیه جهانی را کسب کرده ظلم بزرگی است که در این رقابت‌ها حضور نداشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مظلومی ، گلبال ، نابینایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار