مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام تعطیلات نوروز 389 زندانی از فرصت مرخصی نوروزی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی نظری اظهار کرد: تمام زندانیان به ویژه زندانیان جرائم غیرعمدی که اکنون در زندان به سر می‌برند دارای خانواده و فرزندانی هستند که در طول شبانه روز از محبت آنان بی‌بهره‌اند و بی‌شک ملاقات هر چند کوتاه موجب تسلی خاطر خواهد شد.

وی از اعطای مرخصی نوروزی به 389 زندانی در استان خبر داد و گفت: با حضور قضات ناظر زندان‌ها و اعضای شورای طبقه بندی جلساتی تشکیل و بعد از بررسی پرونده‌های مددجویان واجد شرایط مرخصی به 389 نفر از مددجویان مرخصی ویژه عید نوروز اعطا شد.

نظری افزود: از این تعداد  افراد مرخص شده حدود 168 نفر به زندان شهرکرد، 165 نفر به اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی ،45 نفر به زندان شهرستان بروجن و برخی نیز به زندان شهرستان لردگان و کانون اصلاح و تربیت تعلق داشتند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری یاد آور شد: این مرخصی در راستای ابلاغ بخشنامه ریاست قوه قضائیه بود  و تلاش داریم برای بهره‌مندی دیگر زندانیانی نیز چنین فرصتی بار دیگر مهیا شود.

وی نامگذاری سال 93 را براساس نیاز حال حاضر کشور دانست و خاطر نشان کرد: فرهنگ زیر بنای همه فعالیت‌های فردی و اجتماعی ماست  و امیدوارم در سال جدید پیش از گذشته به مقوله فرهنگ ،آموزه های دینی و سبک زندگی اسلامی اهتمام شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، زندانی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.