سرمربی تیم ملی جودو گفت: نفرات اصلی تیم ملی جودو که بهترین جودوکاران دنیا را شکست می‌دهند لزومی نیست در انتخابی شرکت کنند.

مسعود حاجی آخوندزاده سرمربی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقه انتخابی در وزن 60 و 66 کیلوگرم را برگزار کردیم که در پایان در 60 کیلوگرم ناصر‌ی‌پور و در 66 کیلوگرم محرمی انتخاب و به تیم ملی دعوت شدند و از امروز مرحله پنجم اردو آغاز می‌شود که دو هفته به طول می‌انجامد و بعد به باکو جهت مسابقات گرنداسلم اعزام خواهیم شد.

وی در خصوص مسابقات تفلیس و سامسون افزود: ما با سه نفر به این مسابقات رفتیم که محمد جمالی آسیب دید و به ایران بازگشت و ما با قاسمی‌نژاد و محجوب مسابقات را ادامه دادیم، در کل باید بگویم مسابقات خوب بود و نقاط قوت و ضعف بچه‌ها را شناختیم و روی این نقاط کار می‌کنیم تا آنها را برطرف کنیم.

حاجی آخوندزاده در خصوص عدم حضور نفرات اصلی در مسابقه انتخابی تصریح کرد: چون مسابقات گرانداسلم باکو مسابقات مهمی است صلاح نیست نفرات دیگری در آن شرکت کنند و وقتی نفرات اصلی تیم ملی بهترین‌های دنیا را شکست می‌دهند لزومی نیست که در مسابقه انتخابی حضور داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چون در وزن 60 و 66 کیلوگرم وضعیت مبهمی داشتیم انتخابی برگزار کردیم تا نفرات اصلی را شناسایی کنیم و می‌خواهیم با قدرت به باکو برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار