مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از هوشمندسازی پایانه‌های تاکسیرانی به سیستم پالایش تاکسی خبر داد.

مسعود رنجبریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اجرایی نمودن این طرح سبب اطلاع مسئولین از وضعیت خطوط پرجمعیت تر شده و امکان سرویس‌دهی مناسب و سریع‌تر را فراهم خواهد ساخت. ضمن این‌که از فعالیت رانندگان در خارج از خطوط تعیین شده ممانعت می‌ شود.

وی در ادامه به برنامه‌های 5 ساله شهرداری تهران در جهت توسعه پایانه‌های تاکسیرانی درون‌شهری اشاره  کرد و افزود: این امر به معنای افزایش تعداد ناوگان تاکسیرانی نبوده بلکه تنها به نوسازی تاکسی‌های فرسوده منحصر خواهد شد.

مدیر کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری  در حمل و نقل و ترافیک با یادآوری فعالیت 52 پایانه تاکسیرانی در سطح شهر تهران تصریح کرد: این تعداد در طول 5 سال به میزان 78 پایانه افزایش خواهد یافت.
 
رنجبریان در پایان تعویض کاتالیست تاکسی‌ها را به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های 5 ساله شهرداری در حوزه تاکسیرانی عنوان و تاکید کرد: تعویض سالیانه 16 هزار و 500 کاتالیست تاکسی تأثیر بسزایی در کاهش آلایندگی زیست محیطی شهر تهران خواهد داشت.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: هوشمند ، تاکسی ، پالایش ، خطوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار