فرماندار شهرستان قصرشیرین از ورود حدود 800 هزار مسافر نوروزی به این شهرستان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

افشین رضایی گفت: نوروز امسال حدود 800 هزار مسافر نوروزی وارد شهرستان قصرشیرین شدند که این رقم بی سابقه بوده و نسبت به سال گذشته حدود 30 تا 40 درصد افزایش داشته است.


وی افزود:، آب و هوای مناسب قصرشیرین در این فصل و همچنین وجود جاذبه های مختلف باعث استقبال خوب مهمانان نوروزی از این شهرستان شده است.


به گفته فرماندار شهرستان قصرشیرین میانگین مدت اقامت مسافرین نوروزی در این شهرستان دو تا سه روز بوده است.


یادمان‌های شهدا، بازارچه های مرزی، موزه مردم شناسی، پارک ها و فضای سبز، نفت شهر و سومار و ... از مهمترین مناطق گردشگر پذیر قصرشیرین در نوروز 1393 بودند که رضایی از آنها نام برد.


وی همچنین از امکانات خوبی که برای استقبال و استقرار مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده بود یاد کرد و ادامه داد: 100 کلاس درس، 12 هتل، یک اردوگاه آموزشی، 80 تخته چادر و ... برای اسکان مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده بود.


فرماندار شهرستان قصرشیرین با تاکید بر اینکه همه مسئولین و حتی مردم شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی بسیج بودند، یادآوری کرد: از تمام امکانات موجود برای استقبال خوب از مهمانان نوروزی استفاده کردیم و بخش های محتلف از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، مرکز بهداشت و ... نیز پای کار بودند.


رضایی خاطرنشان کرد: همه این تلاش ها باعث شد نوروز امسال آمار تصادفات جاده ای قصرشیرین نسبت به سال گذشته 25 درصد کمتر شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.