عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: پیش کنگره حزب برای برگزاری کنگره سراسری سوم تیر 28 فروردین آغاز به کار می‌کند.

"احمد نیکفر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه صبح امروز هیئت اجرایی جامعه اسلامی مهندسین، اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مورد بررسی برای جلسه بعد از ظهر شورای مرکزی  به بحث گذاشته شد، که قرار است شعارسال و بحث نیمه تمام اقتصاد مقاومتی به جمع بندی برسد.

وی افزود: این بررسی‌ها به یک جلسه ختم نخواهد شد و در صورت رسیدن به راهکار کمیته اجرایی مربوط به آن را دنبال خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اعلام اینکه 28 فروردین پیش‌کنگره اول حزب برای برگزاری کنگره سراسری در سوم تیرماه آغاز به کار خواهد کرد، گفت: در این پیش کنگره دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی برای دستورکار کنگره و نحوه برگزاری آن حضور خواهند داشت، همچنین ستاد‌های مربوط به برگزاری کنگره اعلام موجودیت کرده و کمیته‌های آن پس از پیش کنگره فعال خواهند بود.
 
نیکفر با اشاره به دستورالعمل‌های کنگره‌های گذشته حزب، اضافه کرد: در کنگره سوم تیرماه ضمن بررسی عملکرد دو سال گذشته  حزب، مجمع عمومی برای انتخاب شورای مرکزی، برگزار و برنامه‌های اجرایی در دو سال آینده تصویب خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و اهداف در پیش کنگره اول پیشنهاد و در پیش کنگره دوم نهایی می‌شود، همچنین اولین نشست ماهانه جام در اولین شنبه اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار