نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:با حضور وزیر آموزش و پرورش ، برنامه‌های این وزارت خانه در سال جدید بررسی و مطالبات نمایندگان مطرح خواهد شد.

جواد هروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی گفت:بر اساس روال سال‌های گذشته با شروع سال جدید امسال نیز وزیر آموزش و پرورش همچون سایر وزرای دولت به صحن علنی مجلس خواهد آمد تا برنامه‌ها و طرح‌های پیش روی وزارت خود را مطرح کند، تاهماهنگی و تعاملی برای پیشبرد آنها به وجود آید.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات وخواسته‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات بیان داشت:خواسته‌ها و مطالبات ما از وزیر آموزش و پرورش زیاد است ولی باید شرایط موجود را نیز درنظر گرفت.

وی در ادامه افزود:رسیدگی به وضعیت آموزشی مناطق محروم، وضعیت دانش‌آموزان مقاطع روستایی، هوشمند‌سازی مدارس، تقویت بنیه‌های پژوهشی از  جمله این مطالبات است.

وی در پایان با بیان بررسی طرح رتبه بندی معلمان خاطر نشان کرد:این طرح در روز‌های آتی با حضور علی اصغر فانی  وزیر آموزش و پرورش درکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، وضعیت ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاپور مقصودی
۲۰:۲۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
با اهداء سلام و تحیات. به استحضار میرساند ما (عده کثیری از جانبازان و ایثارگران بازنشسته فرهنگی) که قبل از سال 89 بازنشسته شده ایم ، تقاضا داریم ما را هم از مزایای رتبه بندی معلمان(که فقط بازنشستگان89 به بعد را شامل میشود) بهره مند سازید.تفاوت زندگی ما با بازنشستگان سایر ارگانها بسیار زیاد است.لطفا حداقل در اینجا ما را مساعدت فرمایید .دعاگویتان بوده و خواهیم بود
خدانگهدارتان
آخرین اخبار