قسمت‌های پایانی سریال نوروزی "ما فرشته نیستیم" به تهیه‌کنندگی "مجید اوجی" و کارگردانی "فلورا سام" از امشب، 17 فروردین ماه تا پایان هفته جاری پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ قسمت‌های پایانی سریال نوروزی "ما فرشته نیستیم" به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و کارگردانی فلورا سام از امشب، 17 فروردین ماه تا پایان هفته جاری پخش می‌شود. 

این سریال در 16 قسمت 40 دقیقه‌ای برای نوروز 93 تهیه و تولید شده بود که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) قسمت پایانی آن پخش نشد و از امشب، 17 فرودین چهاردهمین قسمت آن ساعت 23 پخش و تکرار آن روز بعد ساعت‌های 13:30 و 19 است. 

بنا بر این گزارش، پشت صحنه این سریال که شامل گزارشی از روند تولید سریال، گفتگو با هنرمندان، عوامل و ... است، نیز 20 فروردین ماه ساعت 23 روی آنتن می‌رود و مخاطبان این سریال می‌توانند تکرار آن را روز پنجشنبه ساعت 19 مشاهده کنند. 

این مجموعه تلویزیونی با مضمون طنز اجتماعی به نویسندگی آرش برهانی نگارش شده است و در خلاصه داستان این سریال آمده است: در روزهای قبل از عید زندانیان برای گرفتن مرخصی تلاش زیادی می کنند و به برخی از آنها مرخصی داده می شود اما در این بین چهار نفر از آنها که بیشترین استحقاق برای دریافت مرخصی داشتند با مرخصی‌شان موافقت نمی‌شود و بدین ترتیب اتفاقات تازه‌ای آغاز می‌شود؛ در این سریال بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا در نقش منصور، گوهر خیراندیش، علی صادقی، فاطمه گودرزی و ... حضور دارند.  
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار